Tel / sms ~ 0.1.9.4.4.5.4.6.4.6

Wednesday

Bicara Akal vs Ati

Lama xupdate blog..
Lama xmenulis..
bz..sibuk skeat ngan tugasan..
seperti besa 'keja mkn gaji'
Alhamdulillah dgn keja nie jugalaa menjadi batu loncatan utk wat biz sampingan..

banyak banda dlm seminggu yang TYI dah wat..
yang TYI cipta bersama-sama rakan2 niaga..
semua utk mereka yang tersyg..
untuk mereka yang berIMPIAN..



kini dia sentiasa ada bersama TYI..xbole ditinggalkan..
hero babah.. tengku muhammad aqil hafiy

Sesuatu yang kini wat pasti tergambar kepuasan bila mereka ceria..
bila mereka sentiasa bersama..
pnah dulu TYI susah bersama mereka..
tp mereka percaya dan beri peluang utk TYI mencuba..
"kalau kita berpuas ati dgn apa yg ada sekarang xkemana kita.."
kata yang princess  TYI sndiri ckp..
watlaa sesuatu utk kami yang abg syg..anak2..mama..ayah..
setiap ari kami akn bgn dan berharap yang arinie akan lebih baik dr semalam..

Thanxx sbb percaya pada TYI..
Thanxx sbb bagi peluang kat TYI..
Alahamdulillah semuanya utk ANDA..
Ini bukti utk mereka..

dah mcm umah kedua hero babah..
bear Mr.Bean mesti kena bawa skali..hihihihi

ceria..inilah permata dan hidup TYI

kepuasan mereka..
Apa utk TYI..?
ceria di wajah mereka cukup TYI..


Thanxx utk mereka yang bersabar utk membimbing TYI..
xpnah tau erti berniaga..
tp pnah terpiki utk berniaga..
dan bodo utk berniaga..
Malu utk berniaga hilang dgn Akademi..
Takut utk berniaga hilang dgn adanya Akademi..
Risau xberjaya hilang dengan komitmen dari Akademi..

Terima Kasih ALLAH kerana temukan TYI dgn insan2 hebat ini..
Terima Kasih ALLAH kerana bukakan ati TYI utk capai IMPIAN..

Jgn takut utk beri peluang..
"Kegagalan uatama berpunca dari diri sendiri.."

Bila akal kata Nak..
Ati akan berkata Cukuplaa dgn apa yg ada..

Akal kata Aku ada Impian utk capai..
Ati akn berkata Malulaa aku klau tak dapat..

Bila akal kata Aku akan wat dan aku yakin dgn apa yg aku nampak
Ati akn kata Buatlaa ko pasti akan gagal sbb ramai kat luar yg GAGAL..

dan akal kena berfikir : Bagaimana dgn yang BERJAYA..Aku sebaik ciptaan sbb aku ada AKAL.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...