Tel / sms ~ 0.1.9.4.4.5.4.6.4.6

Thursday

Ahli Mesyuarat Tingkap daa..!!

1hb Feb ~ pakat2 dok relaxx umah..
cuti hari wilayah..hanya untuk org Wilayah Persekutuan..Wilayah Putrajaya dan Wilayah Labuan..
Slamat bercuti..and yang pasti..apa pengertian dari cuti "Hari Wilayah"
untuk pengguna Celcom..Wilayah Celcom xcuti..klau bole beri panggilan free and sms pun dh cukup bersyukur..

Tengah2 dok melepak jumpa rakan kongsi dari Seri Kembangan..
sgt2 teruja untuk bersama Akademi..
sgt2 bersemangat bila dpt tau ada kwn2 lain yg dh pun bersama Akademi..
dan ada yang dah ke Disneyland Hong Kong bersama Akademi..
"Aku pun nk jugak klau mcm niee punya senang.." memang tak rugi..
Sayangnya..terlajak perahu boleh di undur..terlajak kata buruk padahnya..
kah kah kah kah..

Semangat dan keterujaan saja xcukup..
Bila bunyi ja telefon.. "Iyer sayang..dah abis minum dah..otw nk balik.."
"Ok fren aku kena gerak..bini dah ajak lepak umah.." kah kah kah kah

Kalau time bercerita td.."Akulaa JANTAN..".."Akulaa HERO".."Aku tak layan OMBAK2 RINDU nie"
kah kah kah.. Akhirnya.. AKU LAAA AHLI MESYUARAT TINGKAP...


Come on bro..bukan bini marah pun klau tau niat tuee utk senangkan mereka..
bukan dia nk halang pun klau nawaituu xmelencong bila senang nnt..
bukan dia nk kepong pun klau dah nie adalah landasan utk trus capai apa yg terbaik utk keluarga..

Takpa kwn..Insyaallah akn ada rezeki klau kita sungguh2..
Sungguh2 cari jalan utk ajak pasangan mengenal apa tue AKADEMI..
Sungguh2 utk bawa jalan yg dh terbentang ke dlm perjalanan idup kita..
Sbb TYi juga sama seperti anda semua..
Kalau sethun lalu diterangkan dulu pada tercinta sebelum wat..
Confirm jawapannya NO..!!
Tapi TYi PERCAYA dgn apa yg diterangkan..
Percaya dengan apa yg NYATA di depan mata..
dan PERCAYA AKU PUN BOLEH asal aku NAK..NAK..NAK..


So Ble Kasi 1 call 
Sapa2 yang nk tau..
0.1.9.4.4.5.4.6.4.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...