Tel / sms ~ 0.1.9.4.4.5.4.6.4.6

Saturday

Aku Juga ABK tapi ABKM


Salam sahabat blog..
dah lama rasa nak menulis entry nie..
dah lama dah nak bercerita ttg insan hebat ini..
bukan baru kenal..
bukan baru bersua..
bukan pula orang asing dgn TYi..

0.1.2.4.6.8.3.4.2.8
tak rugi kiranya call untuk berkongsi peluang
PERCUMA..!!
tak salah dengar dan faham..!!

Insan hebat yg cukup dengan motivasi..
Asal nak pasti jadi..
Asal bermula mesti habiskan..
Asal berjuang biar sampai peluh terakhir..

Siapa sangka insan hebat ini juga bersama-sama ATM..
Pernah menjelajah ke suku dunia semasa keja dulu..
Setiap benua pernah dijejak..Tapi memikul tugasan keja bukan percutian percuma..




Hampir SEBULAN lebih bersama ATM
inilah hasilnya..
Digarap..Diberi jalan..Diberi IMPIAN
cuba BERILAH peluang untuk ikut jejak langkah mentor..
Alhamdulillah berjaya menawan bumi CHINA bersama ATM.
Kalau dulu pergi atas urusan keja..
Kini TRIP VVIP PERCUMA untuk bersuka-ria..
pastinya satu kepuasan..



Misi dan Visi harus selari..
IMPIAN baru perlu dicipta..
Untuk mereka yang selalu megharapkan KEJAYAAN anakanda..
TAHNIAH..TAHNIAH..TAHNIAH
SYAM HAIZAL SYAMSUDDIN..!!
anak kampung tanah wakaf Hj. Kassim
Bukan asal dr golongan yg senang..
mahupun kaya raya..
TAPI besar IMPIAN mahu menjayakan rakan-rakannya..
KEMANISAN bersama ATM ingin dikongsi beliau..


Kalau dulu "aku budak kampung makam" (abkm)
Kini "aku budak kaki meniaga"
siapa mahu pasti aku kongsi..
siapa pelawa pasti aku pegi..
Inilah hasilnya..
SYAM HAIZAL ~ aku dah rasa..
aku nikmati..
KINI AKU MAHU KONGSI

0.1.2.4.6.8.3.4.2.8

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...