Tel / sms ~ 0.1.9.4.4.5.4.6.4.6

Saturday

SaMa Hebat....





Nama: Asmawi bin Ani

Tarikh Lahir : 25 Ogos 1981

Asal : Kulai , Johor

Pendidikan : SPM

Hebat..Hebat ..Memang hebat Aura budak felda nie..hanya mencuba nasib dalam uji bakat AF 3..layak ke konsert 'prelude' namun tersingkir dari terus mara ke konsert pertama..!!!Musnah harapan mak/abh di kampung..Mungkin rezeki ALLAH LUAS untuk hambaNYA yang berusaha..niat yang btul..dan redha ngan dugaan ALLAH..Asmawi tlah diundi masuk kembali untuk belajar bersama Pengetua M.Nasir..

Minggu ke minggu..laungan Mawi World trus mnjadi sebutan..(termasuk aku Afundi Mawi antar ke 32999)...Dari kg, turun ke K.L, tersingkir, masuk semula dan akhirnyaa aura MAWI memberi jaminan Mawi juara AF3...Wowowowowo...hebat auranya..Keluar dari akademi, Mawi tlah mnjadi ikon bg remaja/golongan muda malah kegilaan mak cik /opah di kampung..

Hanya memerlukan tdak kurang dari setahun..Mawi World telah menjadi jutawan dengan tajaan sebagai duta,jualan album yang mencecah puluhan ribu, malah jemputan dari VVIP termasuk org istana untuk mengadakan persembahan..

Memang hebat Asmawi bin Ani..mengambil peluang dengan niat untuk mengubah hidup dan mencapai impian..Melangkah keluar dari felda tanpa mengetahui apakah nasib pada langkah berikutnya..Namun bak kata pepatah "Perjalanan seribu batu bermula dengan satu langkah.." itulah Asmawi Ani a.k.a MAWI WORLD..!! mana mungkin dia berada dlm kedudukannya seperti ini jika dia takut untuk "bermula.." Impian..Matlamat dan Niat pasti membawa kita ke arah yg +ve..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...