Tel / sms ~ 0.1.9.4.4.5.4.6.4.6

Saturday

Saya Budak Baru Belajar


"REZEKI ALLAH LUAS UTK KITA TEROKA DAN KONGSI..."














Terima Kasih atas doa dan sokongan anda..masih segar 13 Jan 2011 TYI bersama kesygan ke The Mines..cuma melihat peluang bersama CDM Fitri teman sekampung..Hebat mereka berbiznes..majoriti kejayaan yang dapat dilihat adalah anak bangsa kita..yang muda/tua..kaum ibu mahupun kaum ayah sungguh bersemanggat..terkejut TYI bila ada antra mereka yang mendapat pendapatan bulanan mencecah ratusan ribu..

Pertama kali melihat kelibat 'lelaki berjnggut' nampak bersahaja..rupa2nya dia antara yang paling berjaya..rahsia ilmu yang ada boleh dikongsi..Boleh dijadikan mentor..harus mengikut jejak langkah mereka untuk berjaya..TYI xpiki panjang.."Inilah peluang yang aku harus ambik.." ~untuk berjaya kita perlu ikut dan belajar dari mereka yang berjaya.. bukan pegi tnya pada yang gagal..


Malam yang xmungkin dapat dilupakan..~pertama kali mendengar dan mencari peluang..

"beri peluang kepada diri sendiri untuk berubah"

Hidup kena ada pendirian..yakin dan ambil peluang kerana itu perjudian kita untuk masa depan..PELUANG dh ada..JALAN dah disuluh..hanya terus MELANGKAH..Kejar IMPIAN kita di hujung sana..INSYAALLAH jauh di hujung jalan ada ANGAN-ANGAN yang akan kita capai..!!!Biar jalan berliku kita masih perlu MELANGKAH dan BERGERAK BERSAMA...

 ~Mentor yang paling hebat

"tak perlu menoleh ke belakang mendengar dan mencari punca kegagalan tp belajarlah bagaimana untuk berjaya..."


"tanpa PERMULAAN mana mungkin ada PENGAKHIRAN..atau kita hanya ingin SELAMANYA DI SINI BERDOA tanpa MELAKUKAN SESUATU.."

insyaallah bertemu kita sekembali dari percutian percuma dari syarikat ke Disneyland Hong Kong..!! Jom sama2 kita kongsi dan terokai REZEKI yang ALLAH berikan kepada kita..

TERIMA KASIH SEMUA..JUMPA LAGI 22 JUN2011 DI SAFIRA CLUB PENANG..
KEPADA SAPA YANG PESAN FRIDGE MAGNET, KEY-CHAIN, T-SHIRT INSYAALLAH TOLANG TINGGALKAN PESANAN ANDA DALAM COMMENT DAN JADI FOLLOWERS..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...