Tel / sms ~ 0.1.9.4.4.5.4.6.4.6

Friday

Semua Boleh..!!!

Allahamdulillah...

Hari dinanti dah tiba..perjalanan ke Disneyland Hong Kong 4H 3M...Mungkin ramai yang telah ke sana..malah dah besa ke sana..Bagi TYI ini adalah satu permulaan..yang pasti satu pengalaman yang xpernah dimimpikan.. Masih baru @ masih mentah dalam arus perniagaan..Namun dengan compony yang hebat..bimbingan dari Akademi Taipan yang berterusan..semangat dari kesygan..dan kesungguhan dari rakan niaga..alhamdulillah apa yang diIMPIKAN pasti menjadi kenyataan..

Tak ada yang mustahil dalam dunia nie..semua kita sama..sempurnanya kita disebabkan kita dijadikan sebagai khalifah di bumi ciptaanNYA..semua kita ada 24 jam..semua kita dijadikan fizikal yang serba lengkap..semua kita akan merasai usia yang semakin meningkat..dan semua kita ada impian dan keinginan  untuk menjadi yang terbaik..tanya diri apa IMPIAN kita..??ke arah mna kita 5thn lagi..??

Bagaimana untuk mencapai IMPIAN..?
aturlah langkah..adakah keadaan kita sekarang membolehkan kita capai IMPIAN..

Bagaimana kita menjadi yang terbaik..?
fikirlah..menjadi yang terbaik untuk diri sendiri dan yang tersayang..

Di manakah kita 5 thn lagi..?
persoalan yang perlu diselesaikan..AMBIL PELUANG yang ada...

TYI bukanlah hebat mna...malah TYI tak mngkin berada di sini jika tidak dengn sokngan dari kesygan dan anda semua..katalah apa saja..TYI tak pernah endahkan..modal terbesar yang TYI keluar kan sebenarnya bukanlah wang ringgit..tp bermodalkan diri sendiri..bermodalkan kemahuan..bermodalkan impian... 


Insyaallah..rezeki kita akn datang bila kita berusaha..bila kita mengambil peluang untuk menjadi lebih baik..TYI nak jadikan percutian HKong ini sbg permulaan dan akn menyusul percutian ke Belgium-Armsterdam dan Umrah..Insyaallah..

"Oranag yang gagal bukanlah setelah dia Bermula..tp org yang GAGAL ialah org yang GAGAl untuk Bermula..!!"


Insyaallah REZEKI ALLAH luas untuk kita TEROKA dan KONGSI...







iNSAN2 HEBAT YANG SENTIASA MEMAHAMI DAN MEMBERI SOKONGAN..
ini adalah IMPIAN kita semua..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...